.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هزینه روزانه ماجراجویی در غزه

شمال نيوز-تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه که همچنان ادامه دارد، هر چند صدها شهید و زخمی به جا گذاشته، اما از آن سو روزانه دهها میلیون دلار به این رژیم اشغالگر خسارت وارد می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی به توانمندی مقاومت در اداره جنگ با رژیم صهیونیستی اعتراف کرد.

در این گزارش اذعان شده است که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) و دیگر گروههای مقاومت بدون جعبری(از فرماندهان شهید حماس) هم جنگ را اداره کرده است.

از سوی دیگر رسانه ها از به صدا در آمدن آژیر خطر در برخی دیگر از شهرهای مناطق اشغالی از جمله عسقلان و اسدود خبر داده اند.

ژیم اشغالگر مدعی سرنگونی پهپاد حماس شد

رژیم اشغالگر با ادعای انهدام هواپیمای بدون خلبان حماس اعلام کرده است این هواپیما از توانایی های هجومی دقیقی برخوردار بود.

العالم گزارش داد رژیم اشغالگر قدس اعلام کرد که با آغاز حملات به غزه متوجه برخاستن پهپاد حماس از یک محوطه متروک شده، و جنگنده های این رژیم آن را سرنگون کردند.
کانال 10 تلویزیون رژیم اشغالگر به نقل از منابع نظامی این رژیم خاطرنشان کرد، این پهپاد دهها کیلومتر پرواز می کند، و نیروهای ارتش همچنین انبار این هواپیماها را که از توانایی های هجومی دقیقی برخوردارند، منهدم کردند.
 
بر اساس گزارش این شبکه صهیونیستی، نیروهای این رژیم اخیرا متوجه شده بودند که حماس در تلاش است چنین هواپیماهایی را به پرواز در آورد، و نیروهای حماس اطلاعات و فناوری راه اندازی این هواپیماها را از ایران و سوریه به دست آورده اند.

هزینه های سنگین ماجراجویی نظامی صهیونیستها در غزه
حملات اخیر رژیم اشغالگر به غزه روزانه بیش از 42 میلیون دلار به این رژیم به صورت مستقیم خسارت وارد می کند.

به گزارش مهر به نقل از العالم، حملات نظامی صهیونیستها به غزه که از چهارشنبه گذشته آغاز شده، خسارتهای اقتصادی سنگینی را به این رژیم وارد کرده است.
 
رسانه های رژیم اشغالگر اذعان کرده اند که هزینه مستقیم عملیات روزانه 170 میلیون شیکل است، ولی هزینه های غیر مستقیم بسیار بیشتر از رقم اعلام شده است.
 
بر اساس این گزارش، با توجه به افزایش برد موشکهای مقاومت، تا 40 کیلومتری منطقه تماس مرزی غزه، در اراضی اشغالی وضعیت فوق العاده اعلام شده و همه موسسات تجاری صهیونیستها بسته شده است؛ بنابراین همه شرکتها و افراد و کارگران به صورت غیرمستقیم از این جنگ متضرر شده اند.
 
علاوه بر افت شدید شاخص بورس رژیم اشغالگر، ارزش شیکل نیز به صورت کاملا ملموس کاهش یافته و هر دلار 4 شیکل شده است.
 
منابع صهیونیستی تأکید کرده اند که حمله زمینی به غزه 2 تا 3 میلیارد شیکل برای این رژیم هزینه خواهد داشت، و سبب افزایش گسترده تر کسری بودجه می شود./210


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.265 seconds.